Sommerfest

Traditionen tro afholder foreningen sommerfest hvert år den 2. lørdag i august og er et mulig samlingspunkt i foreningen.

Når teltet fyldes med glade partimedlemmer, der er gang i grillen og sol over byen, bliver der hygget og snakket politik.

Sommerfesten blev afholdt i 15. år i træk den 11. august 2018. Flere slut 40 glade partimedlemmer var samlet.

• Undervejs fik vi et par meget indlevende taler fra vores kandidat til folketinget Christen Sørensen, vores kandidat til Europaparlamentsvalget Niels Fuglsang og politisk ordfører for byrådsgruppen Anders Winnerskjold. Der blev diskuteret på livet løs, og selv vejret gav sit besyv med, som kommentar til DFs udtalelser om at de ikke tror på klimaforandringer. Det resulterede i et voldsomt haglvejr efterfuldt af høj sol igen.

Hendes er et par billeder fra sommerfesten i 2018.

Sommerfest 2020 var vi desværre nødt til at aflyse på grund af Covid 19.

Christen Sørensen klar til fortællingen ved siden af ​​foreningens smukke fane.

Politisk ordfører for den socialdemokratiske byrådsgruppe i Århus Anders Winnerskjold holder fortælling.

Kandidat til nødvendig Niels Fuglsang fortæller om sine mærkesager til det forestående EP valg i maj 19.