Sommerfest

Traditionen tro afholder foreningen sommerfest hvert år den 2. lørdag i august, og er et vigtigt samlingspunkt i foreningen.

Når teltet fyldes med glade partimedlemmer, der er gang i grillen og sol over byen, bliver der hygget og snakket politik.

Sommerfesten blev afholdt for 15. år i træk den 11. august 2019. Flere end 40 glade partimedlemmer var samlet.

• Undervejs fik vi et par meget indlevende taler fra vores kandidat til folketinget Christen Sørensen, vores kandidat til Europaparlamentsvalget Niels Fuglsang og politisk ordfører for byrådsgruppen Anders Winnerskjold. Der blev diskuteret på livet løs, og selv vejret gav sit besyv med, som kommentar til DF's udtalelser om at de ikke tror på klimaforandringer. Det resultererede i et voldsomt haglvejr efterfuldt af høj sol igen.

Her er et par billeder fra sommerfesten i 2019.

Christen Sørensen klar til at tale ved siden af foreningens smukke fane.

Politisk ordfører for den socialdemokratiske byrådsgruppe i Aarhus Anders Winnerskjold holder tale.

Kandidat til Europaparlamentet Niels Fuglsang fortæller om sine mærkesager til det forestående EP valg i maj 19.