Birgitte Svenningsen

Birgitte Svenningsen—regionsrådskandidat

Birgitte SvenningsenVed regionsrådsvalget den 21. november 2017 opnåede Birgitte 2.614 personlige stemmer. Det var rigtig flot, og Birgitte har kæmpet en brav kamp, men det var desværre ikke helt nok til at sikre en plads i regionsrådet. Til gengæld er Birgitte blevet 1. suppleant, hvilket gør det sandsynligt, at der i den næste 4-års periode vil blive brug for Birgitte i regionsrådet fra tid til anden.

Birgittes mærkesager er, hvordan vi kan styre udgifterne til dyr medicin og hvordan vi skal prioritere i vores sundhedsvæsen.

Du er velkommen til at kontakte Birgitte på mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. eller tlf. 3025 7401.

Følg Birgitte på Facebook på https://www.facebook.com/gitte.svenningsen.96

Her er nogle læserbreve, Birgitte har skrevet:

• Farvelfærd - om presset personale på hospitalerne (bragt i Aarhus Stiftstidende og Jyllands Posten i december 2016)
  • Det handler om velfærd - om akutberedskab på Mols og Helgenæs (bragt i Lokalavisen Syddjurs og Ebeltoft Folkeblad i januar 2017)